RESULTATET:

Stekte laxen, hällde senare ner en dillsås i stekpannan och lät det bli varmt. Hällde i peppar, och kokade pasta. La sedan till en avokado. Blev hur mumsigt som helst!
Resten av kvällen har spenderats med packning (igen..!) inför min avresa till Sverige *låter viktig*. Allt är nerpackat förutom skolböcker, dator och necessär. Tar det på torsdagsmorgonen. Har även gjort mina läxor (har ett halvt papper kvar). Sen blir det att läsa lite innan jag går och lägger mig, ska upp tidigt; kl. 09.00 ska jag befinne mig vid en park och upptäcka med Olivia och Keeley (två tjejer från min klass). Blir även picknick sen, mysigt!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0