ROPA INTE HEJ FÖRRÄN MAN ÄR ÖVER BÄCKEN

Alltså nä. Nu blir jag snart arg. Knappt någon sömn inatt. Först evigheter tills jag kunde somna, och sen vaknade jag tidigare än jag skulle gå upp.. av kliande myggbett.. en stund senare hör jag det jäkla myggljudet igen. Jag har sett den jäveln, men den stannar aldrig utan flyger omkring och gömmer sig.. så den lever fortfarande.
ALLTSÅ. Det är så jäkla äckligt att de bara kalasar på mig när jag oskyldigt ligger och sover!!!!!! Sticker ner sina äckliga munnar i mig och suger blod från mig!! Och nu har jag bara en massa kliande armar och händer (de kroppsdelar som vanligtvis är utanför täcket), både från tidigare bett och nu ett nytt myggbett!! Har tydligen kliat så mycket att det blivit irriterat..
Aja.. är i alla fall inte sugen på att somna om så någon försening idag till min dejt med Olivia lär det ju inte vara tal om.. men man ska nog inte utmana ödet och ropa hej innan man är över bäcken två gånger i rad..

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0