TID ÄR PENGAR!!!!!!

Kan någon snälla berätta för mig vad klockan är haha? Får alltid sådan nervös ångest när det är dags att ändra klockan. Jag menar, klockan enligt min mobil + dator är 14.35 just nu, men jag har inte ändrat dem. Vet inte om datorn ändrar de själv eller inte.
Förövrigt är rubriken den enda mening jag kan med "tid" som många är medvetna om. Vet inte om jag tjänar eller förlorar några pengar på min förlorade timme. Helst vill jag ju tjäna pengar.
Ikväll ska jag till Olivia och se på film. Sen hem relativt tidigt så jag hinner skypa med min bästa!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0