TISDAG

Här sitter jag och smilar. La dessutom huvudet lite på sne för att ni skulle se körsbärsörhängena bättre. Har faktiskt börjat gilla dem mer och mer. Fina och söta sådär.
Idag har jag gjort ett prov på grammatiken och jag tyckte jag kunde det så har väl förmodligen ej lyckats.. skämt åsido! (hoppas jag..)
Har faktiskt fått mer än godkänt på alla prov jag gjort (förutom sådana där jäkla uppsatsskrivningar.. där kan jag ha misslyckats en eller två gånger).. Men det är så SVÅRT. Har en till fredag, men eftersom jag åker till Sverige torsdag så blev min inlämningsdag flyttad till måndagen. Så måste skriva på den över helgen.. hm.. KUL. Eller inte. Men i alla fall snällt av henne att jag fick inlämningsdagen flyttad.
Ikväll ska jag göra mina läxor, laga laxpasta, skypa med min bästa och PACKA.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0