UN LAPIN QUI S'APPELLE CHOCOLAT

Idag har jag hunnit med:
Gjort fredagens läxa.
Gått i skolan.
Gjort läxan till imorgon.
Gått en promenad i parken nära min skola
Skippat RER:en och gick en promenad i det fina vädret till en metro längre bort.
Veckohandlat
Precis satt på första tvätten
Snart ska jag laga kyckling, couscous och avokado med sweet chili sås. MUMMA!
Och förresten, tycker ni inte att jag var värd denna:
Den var ju så söt.. och jag har varit så effektiv idag.. och det är snart påsk... (om en månad med strunt samma) DET ÄR VÅR ;)

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0