HÄRLIG HELG

Igår var verkligen en rolig dag, också var det fredag så det var ju också en bonus. Efter skolan stack jag och Olivia till Champs-Élysée och shoppade lite (tack mamma för lite shoppingbidrag). Sen åkte vi hem till henne, lagade mat och drack en massa vin, för att sen gå ut med några vänner till henne till en jazzklubb. Där satt vi och njöt, och sedan tog jag med Olivia ut på dansgolvet och snurrade runt henne. För jo, jag kan dansa bugg faktiskt!
Väldigt trevlig dag. Shoppingen blev ett par rosa byxor, en fin blus och en ny mascara då min gamla hade torkat ut.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska skypa snart med min bästa, sen kanske gå på bio med Olivia. Imorgon träffar jag Yumo, och då ska vi gå på Tim Burtons utställning här i Paris, gå lite på stan och sen äta tillsammans. MYYYYSHEEEEEEEEEELG!!!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0