MATINLÄGG IGEN

Har varit ute på vift hela dagen så därför jag inte uppdaterat. Handlade i morse, sen skola, sen lagade jag och Olivia middag för att sen gå en runda på Champs-Élysée.
Olivia är glutenallergiker så jag fick improvisera då jag inte hittade glutenfri pasta. Stekte lax, kokade morötter, persilja, lök och timjan med grönsaksbuljong i kokoskräm. Till detta sådan grej som ser ut som couscous fast större. BLEV HUR GOTT SOM HELST?!?!?! Kan jag kalla mig som en riktig kock nu när jag tydligen kan improvisera ihop en måltid??
Olivia hade med sig ett grovt bröd som vi doppade i olja och kryddor (MUMS!) och till efterrätt smälte hon choklad till banan och jordgubbar med honung och krossad mandel. MUMS.
Till detta vitt viiin. MUMS!
Min huvudrätt
Olivias efterrätt





Hela härligheten




Och imorgon ska vi lulla lite på stan, åka hem till henne, dricka vin och laga mat tillsammans, sen ut på en jazzklubb med några av hennes vänner. Fin torsdag och fin fredag.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0