VACKRA PARIS

Åkte till Jardin de Tuilieres och lullade runt. Köpte macarons och ett coolt armband, tog massa bilder och njöt av livet. Sen gick jag in snabbt på Louvren, men de hade precis stängt salarna.. suck!! Så tog metron till St Paul som Olivia sagt skulle vara jättehärligt område, och det var det! Har varit där en gång tidigare, det är i de judiska kvarteren och väldigt fint.
Förresten verkar det som att hela Paris fått döskallefeber; har motivet på väskor, kläder och smycken bl.a. Hittade ett snyggt armband med just döskallar, och även en snygg rosa sjal med vita döskallar. Men sjalen fick tyvärr inte hänga med hem då jag inte använder sjalar!
Ikväll funderar jag på att se Titanic, och imorgon ska jag och Yumo se Tim Burtons utställning. Verkar sjukt häftig!

Kommentarer
Postat av: J.

Superfina bilder, härligt att se!

2012-03-12 @ 19:32:42
URL: http://www.brollops-resor.com/

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0