30 GRADER I PARIS

Ja jag VET att det är examen imorgon. Tack. Ni behöver inte påminna mig.
Men jag var bara TVUNGEN att köpa en bläckpenna med radergummi. Faktiskt. Inget kladd på examen imorgon. Och sen var jag TVUNGEN att stanna kvar lite i det härliga vädret och lulla runt lite. Och sen var jag TVUNGEN att köpa en frappuchino fraise à la crème på Starbucks.
Eh okej. Det sista kanske inte var tvunget, men jäkligt gott var det. Min mage hatade mig för laktoset men det var det värt.
Nu ska jag dock samla de sista krafterna jag har och plugga resten av fredagskvällen. Eftersom jag känner mig säker på allt utom pronom relatif och passif ger jag mig distans till kl. 19.00. Snäll mot min varma hjärna.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0