ÄGGAMACKA

Eftersom det är lite tomt i kylskåpet här hos mig fick jag välja, antingen två äggamackor till frukost, eller havregrynsgröt till frukost med två mackor med sylt till lunch (har inte tid att göra båda två). Valde såklart äggamackor till frukost, bättre start på dagen är svårt att klå.
Förövrigt klickade jag omkring lite på bloggar, och hamnade hos en 36årig kille som var fembarnspappa. Nyfiket bläddrar jag igenom ett inlägg och förstår absolut ingenting:
"Idag slog jag ner bossen"
Va?? Är han våldsam??

"Hade inte så mycket tid på mig så skrev in koden att min partner skulle ta över"
Är det ett högteknologiskt jobb och varför gillar dem inte sin chef?

"Överlät jobbet till honom, efter att jag själv uppgraderats till boss"
Ursäkta, blev han befodrad nu också??

"Men sen var jag tvungen att lämna datorn för att ta hand om ungarna"
Jaha. Det var ett datorspel. SÄG DET DÅÅÅ!!!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0