ÄTER FRUKOST

Macka med avokado och lite salt. Eller två mackor blev det faktiskt.
Var otroligt jobbigt att gå upp idag. Ville bara ligga kvar och sooooovaaaaaaaaaaaaaa. Aja. På torsdag är jag ledig så då kan jag sova hur länge jag vill (i alla fall till tolv för ska äta lunch med Merel vid två).
Så annars då? Ikväll efter skolan har jag tre skypedejtar. En med Denice som är au pair i USA, en med mitt favoritlinne och en med min bästa. Utöver detta ska jag plugga. Vilket jag inte gjorde igår.
DÅ KOMMER VI TILL FRÅGAN. Vad gjorde jag igår? INGENTING. Eller jo, nagelterapi. Och det var så sköööööööööönt.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Skönt att inte göra någonting ibland också! Älskar högra bilden i din nya header förresten! =))



Och ja videon är hemsk och grotesk. Stackars, stackars barn. Usch ja..

2012-05-15 @ 11:06:38
URL: http://gaymasen.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0