BANANE HOT CAKES

Åt något lätt till middag pga illamåendet, blev ett recept av Denice ; banane hot cakes med jordgubbar. Riktigt gott och nyttigt. Bara blanda 1 ägg med 1 banan (nu tog jag dock 2 ägg och 2 bananer så det finns till lunchen imorgon också) och stek sen till en gyllenbrun pannkaka. Lätt som en plätt (hehe).
Nu tittar jag på Van Helsing och dreglar lite över Hugh Jackman, illamående är jag fortfarande men det är lite bättre i alla fall. Ska göra mina läxor sen efter filmen och sen gå och lägga mig tidigt.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Åh mums!!



Och neeej är du seriös?! Hahaha. Fy vad hemskt och vakna upp i sin feberyrsel och bara shit jag har verkligen klippt av mig håret. Trauma ;-D

2012-05-18 @ 12:15:57
URL: http://gaymasen.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0