CLOSE UP

Hehe nu blev ni allt nervösa va. VA.
För övrigt ser jag ut som Cruella Devil (stavas det så? I så fall hoppas jag att småbarn inte kan engelska) med mina två olika hårnyanser. Ingen aning varför det blev så. Måste vara ljuset *färgat håret på en frisörsalong*.
Nä. Det har jag inte gjort. Hade inte det varit tokigt om jag hade gjort det?
Har skypat med Denice och Linn ikväll, mysigt. Även sett Breaking Dawn del 1 också. Och ätit choklad och pistagenötter. Ååååhåhååhåhhhh. Ska bara ta tag i läxorna så blir denna kväll bra.
Just ja, har kommit på massa tankar idag. En sak ni inte vet om mig är att jag oftast lägger mig raklång på golvet när jag behöver tänka. Ja eh.. ni behöver nog inte veta mer om mig på ett tag nu. Hehe.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0