DET SER JU LITE TOMT UT

Ja hej. Det är jag som är ägaren till den här bloggen (lät väldigt häftigt att säga så). Ursäkta för frånvaron men det har varit tekniskt strul.
(De som känner mig vet att jag legat i sängen i princip hela dagen).
OKEEEEJ. Igår gjorde jag pannkakor till Yumo. De blev uppskattade. Sen somnade vi i min säng, jag som ligger mot hennes sida och hon som pillar med mitt hår. Förjefla fint med sådan vänskap. En timme senare vaknade vi och Yumo begav sig hem. Ett fint tacksms fick jag också.
Insåg (eller snarare ramlade i det) att om man har lågt blodtryck (vilket jag har) så ska man inte resa sig hastigt ur sängen när man legat ner en längre tid. Jeflar vilken balans man har! Helt obefinnlig. Och stjärnorna man ser ska vi inte tala om.
Ja.
Det var min helg.
En bild?
Tjejerna hade sagt till personalen att det var min födelsedag. Jag fick en gratis efterrätt och sång.
Ni ser hur glad jag blev??

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0