EN BRA DAG

I skrivandes stund sitter jag och äter middag. Pasta, pesto, kyckling (rester), fetaost, gurka och avokado blandat ihop. Mums.
Ska på picknick imorgon med två tjejer jag träffade på den svenska kvällen när Linnéa var här. Trevligt med nya vänner! Så insåg att mitt kylskåp ekade lite halvtomt då jag tänkte veckohandla på tisdag (två veckor sen förra gången), så fick göra en smygveckohandla idag. Köpte så jag hade grönsaker, frukt och lite sådant hemma. Tänkte imorgon ta med mig couscousblandning med gurka, fetaost, avokado och lax och några pannkakor. Tänkte hitta ett recept på pannkakor utan socker, så blir det inte så onyttigt? Försöker ju som sagt leva lite mer hälsosamt. Har till och med ett 70% mörk choklad i kylen jag köpte i torsdags. Bara ätit FYRA BITAR från det! Tar en ruta när jag känner mig för godissugen för att motstå. Tänkte det var bättre att äta sådant än att äta mjölkchoklad!
I alla fall, skriver ett inlägg senare om vad jag hittat på idag. Har varit 20 grader strålande sol så har invigt mina nya shorts!!
redimensionar fotos


Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0