FLYGER HEM FÖR GOTT OM 2 VECKOR

Otroligt kreativ, jag vet.
I alla fall. Den 29:e maj flyger jag hem för gott från Paris. Om ynka två veckor. Helt sinnes. Också kommer min bästa hem 8 dagar senare. Helt sinnes.
Är jag glad? OM JAG ÄR!! Kommer självfallet sakna staden och mina vänner här nere.. men samtidigt känner jag mig färdig med Paris. Nu vill jag bara hem, ta tag i mitt körkort, träffa mina vänner hemma och äntligen avsluta distansförhållandet!! Haha oj det lät något, mer efter 8 månader kommer mitt och Axels distansförhållande vara slut äntligen nu om två veckor. OM TVÅ VECKOR (eller ja tre för han är i Spanien men det räknas inte tycker jag som distans).
Ikväll har jag tre skypedejtar som jag har skrivit kom jag på. Så nu har ni fått min kväll. Och JAA köpte choklad idag. Kunde inte låta bli :')

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Åh det låter ju wunderbart! :))

2012-05-16 @ 09:08:55
URL: http://gaymasen.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0