INSEKTSFOBI?

Hatar insekter. Tycker de är så äckliga. Förlåt ni stackare som är födda till insekter och tycker er partner är så vacker!

Jag har dock ett problem. Jag kan absolut inte sova om jag har en insekt i rummet (spindlar räknas inte, det går lugnt bara de håller sig för sig själva). Jaha. Så då har jag alternativ.
1. Be någon annan (i detta fall oftast Axel eller min bror) ta bort den alternativ döda den.
2. Jag tar bort den eller dödar den.
Ja jag tycker dock inte om att döda dem heller. (Förutom myggor, getingar och flugor de dödar jag gladeligen!) Och nej ni myggor, getingar och flugor ta inte det som ett hot eller en kampinvit! Först för att jag tycker det är taskigt att döda dem. Och för det andra att jag inte på något sätt kan få för mig att röra dem.
Så alternativ tre? Det ser ni här.
Gör-det-själv! McGyver släng dig i väggen.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0