KONG

Hade en trevlig lunch och lite gå-i-stan med tjejerna. Och vi åt varsin club sandwith (inte croque monsieur som jag först trodde den hette). Var väldigt, väldigt gott. Hm inser att båda tjejerna ser så glamourösa ut, kanske dags för mig att joina den stilen? Ha smink på mig även när jag inte går ut och massa smycken och sånt? Njaeeeee..... näeeeeeee. Men visst ser jag brun ut?? Eller i alla fall.... inte lakansvit....
Skulle ju ut och springa med fläsket men när jag tog bussen hem så började jag må jätteilla?? Alltså nästan spyfärdig. Var tvungen att blunda, luta mig framåt och ha händerna mot tinningarna. Måste sett ut som om jag satt på toa. Hehe.
Mår verkligen jätteilla så vet inte ens om jag ska äta middag. Eller ska man det om man mår illa? Brb ska googla.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0