KVÄLL MED JONELLE

Kvällen blev inte riktigt som planerad. För det första fick vi inte se Tim Burton utställningen, då det var för mycket folk för nära stängningstid. För det andra blev det inga andra museum, utan jag och Jonelle satt på en uteservering istället och pratade. Men det var ju mysigt det också.
Imorgon ska jag kanske följa med på en marknad med Jonelle och hennes vänner, om jag känner mig färdig med examenspluggandet tills dess. Annars så ses vi ändå på kvällen, då Jonelle gärna vill se Dark Shadows, och mig gör det inget att jag sett den innan - den var ju så bra!
Men god natt. Förresten, Chelsea vann CL-finalen. Yes! Gissa om jag har en glad pojkvän nu.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0