MOTION OCH ÄGGAMACKOR

Alltså. Äggamackor är ju hur gott som helst. Bre på lite smör, lägg på ägg som man hårdkokat också salt på det. Det enda jag saknar är kaviar. Synd att Kalles Kaviar inte finns i Paris.
Har även varit ute och SPRUNGIT i morse. Ja, jag är i chocktillstånd. Hela min kropp skrek i protest de första hundra stegen men den blev det faktiskt skönt. Ja, tills jag blev seg på slutet och svetten rann och jag fick andnöd. Men men. Nu efter att ha ätit två äggamackor och druckit lite vatten mår jag tipptopp. SISTA GRAMMATIKLEKTIONEN IDAG. Wooooo. Hur ska detta firas? MED MER EXAMENSPLUGG!! WOOOO!!!!!!!!!!
Trött tjej efter sprungning och inte ser bättre ut inför examensplugget

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0