MUNTLIGA EXAMEN

Olivia och jag pluggade och alla hennes smycken kom på besök
Jag chillade i väntan på min tur på muntliga examen
Jag har faktiskt ingen aning om hur det gick, om det gick bra eller inte. Det enda jag vet att jag inte lyckades förklara ett ord för det hade jag glömt.. suck. Tyvärr är det de enda jag kommer ihåg just nu eftersom det var så nervöst och allt. Vi får väl se i mitten av juni hur det gick.
Nu har jag ätit upp vaniljglassen här hemma med en banan till, var väldigt gott. Blir att plugga lite till examen på lördag innan jag ska hem till Merel ikväll på filmmys och pizza.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0