NU BÖRJAR DET NÄRMA SIG

WOO!! Terminsavslutning nu! Nu är jag LEDIG (ja förutom två tentor hmm). Men otroligt skönt att inte behöva sitta två timmar i rad nu i det klassrummet, utan jag kan plugga utomhus nu om jag vill. Eh lär inte göra det för då kommer jag inte kunna koncentrera mig, men gillar i alla fall valmöjligheten.
Så vad händer nu?
= Ikväll ska jag examensplugga. Imorgon kommer Olivia till mig och då ska vi plugga tillsammans, för att sen dra iväg till den muntliga examen. På kvällen ska jag hem till Merel på film och pizza, känns skönt!
Sen på fredag ska jag träffa Linnéa och Elisabeth på en liten morgonfika, innan Olivia kommer hem igen för att plugga. Sen ska vi möta upp mina amerikanska tjejer i klassen och plugga gemensamt. Sen blir det för mig att plugga på kvällen igen..
Lördag: Examen. Efter det är vi FRIA. Så då ska vi fira.
Söndag: Förmodligen inte göra så mycket.
Måndag: Gå på Tim Burton expoditionen.
Tisdag: Säga hejdå till Olivia (hon bjuder mig på lunch) + köpa macarons. Sen flyger jag hem!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0