SÅ TOKIGT GOTTESUGEN

Okej. Jag har inte ätit choklad nu på typ tre dagar. Förstår ni hur sugen jag är?!??! Vi har en godisautomat i skolan. Det säger allt hur svårt det var att stå emot att köpa ett Snickers. Också var jag småhungrig på det (i slutet på förra veckohandlingen så inte så mycket hemma, därmed blev lunchen två mackor med sylt). Vad gör jag? Springer och köper ett choklad och mumsar i mig.
NOT. Jag satt kvar, och efter skolan köpte jag fyra paket nudlar som jag kan ha hemma när jag kommer hem från skolan. Åt sen nudlar. Ska äta middag sen om någon timme när jag blir hungrig igen.
// Tjejen som fortfarande är sjukt sötsugen och längtar tills onsdag då hon ska göra svenska pannkakor.

Kommentarer
Postat av: NEWPIC - alice

sv: haha, men det är riktigt irriterande :P

2012-05-21 @ 21:45:40
URL: http://newpic.blogg.se/

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0