SISTA KVÄLLEN MED MEREL

Sista kvällen med Merel då. Vi köpte pizza och såg på en riktigt bra fransk film hos henne: Les intouchables. Rekommenderar den stark! Var jättefin och rolig.
Sen frågade Merel om jag ville ta ett glas vin på en uteservering. Vilket ledde till tre glas. Var hur mysigt och trevligt som helst. Efteråt vid 00.15 beslöt vi oss för att gå hem, och det blev en STOR kram. Men vi ses snart igen. Jag har ju lite planer på att åka tillbaka till Paris en weekend i sommar, och Merel sa att jag kunde bo hos henne, antingen i Paris eller Deauville, beroende på vad jag ville. Så vi ses ju snart igen!
Kvällen slutade dock inte så himla bra, lite salongsberusad skulle jag ta metron hem, och ser då ett gäng killar med öl i händerna. De börjar ropa på mig, men jag ignorerar dem och ska precis ta trappan ner till tåget när en av dem spottar på mig. Fatta! Han SPOTTAR på mig?!?! Fick en spottloska på nacken! Så himla äckligt. Tvättade nacken såfort jag kom hem. Men de har verkligen ingen respekt.
Idag är jag väldigt trött och har lite ont i huvudet, antar vinet spelar roll där. Blir ingen joggingrunda idag alltså. Ska istället ner till stan för att köpa en bläckpenna med radergummi på så det inte blir kladd imorgon på examen. Sen blir det helt enkelt att plugga!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0