TIM BURTON'S EXPOSITION PARIS 2012

Oj. Välkomna ni nya läsare *bugar*.
Kort info om denna blogg: Heter Madeleine, är 20 år, har pojkvän, distansförhållande, bor i Paris och pluggar franska på Sorbonne, åker dock hem den 29 maj (FÖR GOTT), lever livet här med mina vänner och taggar examen nästa torsdag och lördag.
I ALLA FALL.
Sorry för ingen uppdatering under gårkvällen, men alldeles för trött. Skrev på min andra bok, skypade med min bästa, såg på Men in tights och hade det allmänt gött.
Ska nog snart ut och springa nu, faktiskt. 20 minuter och försöka att INTE tänka på choklad. Ja, kära nya läsare, jag är sockerberoende.
Ikväll är det en slags Européisk natt, alla museum i Paris är GRATIS och öppna under kvällstid. Min kväll ser alltså ut såhär:
Gå på en del museum med Olivia, sen möta upp Jonelle också 22.15 vid St Paul för att köpa nattmål. Sen ställa oss i kön till Tim Burton expositionen här i Paris. AH. Vill så gärna dit och nu är det gratis ikväll. Tack Gud eller vem det nu än är som anordnade denna kväll.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Niiiice presentations yaaaao!



Och ja det måste jag ta reda på lite mer någon gång, vad killar kallar sina dingelidings för. Själv har jag inget smeknamn på min, eller mannens, tror jag. Inte vad jag kommer på nu iaf. ;-D

2012-05-19 @ 16:57:15
URL: http://gaymasen.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0