USCH

Åt ju jordgubbar igår. Idag skulle jag ta de resterande till lunch idag med rester från banane hot cakes, och vad ser jag då? En död flugliknande varelse!! USCH. Hade ju skölt av jordgubbarna igår, så först tänkte jag inte SÅ mycket på det. Men sen insåg jag.. tänk om flugan LAGT ÄGG i jordgubbarna och de håller på att gosa sig runt i min matsäck JUST NU?! Och att de sen kläcker sig som i en äkta Alien film och gräver sig ut från mig ELLER äter upp mig inifrån?!?"?"?"??!?!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?!??!?!?!
Denna insikt ledde till att jag slängde resten av jordgubbarna. Och nu hoppas jag att min magsyra tar kål på dem jäklarna inuti mig.

Kommentarer
Postat av: NEWPIC - alice

Godmorgon!

haft en bra start på dagen? :)

2012-05-19 @ 05:39:54
URL: http://newpic.blogg.se/

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0